2011-12-25

Det blev en God Jul

Julen är nu över, eller i alla fall julafton. Snart ska det ju firas lite till hos min sambos familj, men det får vacker vänta några dagar för sambon måste jobba.
Trots allt krabb som har varit nu i december så tycker jag att julen blev riktigt bra i alla fall. Maten var jättegod, sällskapet trevligt och paketerna toppen. Jag tillhör den skaran som älskar att få paket, trots att jag är snart 30 som pappa säger. (Kan försvara mig med att det är många år kvar tills jag fyller 30.) Ett bokpaket låg det under granen; Mangon som sprändes av Mohammed Hanif. Har inte hört något om boken med det ska bli väldigt spännande att läsa den.
Harry Potter-boxen var nästa bokrelaterade paket. Alla filmerna i en box, det var precis vad jag ville ha. Så nu får man blanda sin ledighet mellan att läsa och se på film. Fick även den underbara filmen Dumma mig av syrran och den måste jag snarast titta på.


En god fortsättning till alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar