2013-05-16

Lässug? Vad är det?

Nu är det så att jag inte har läst en enda sida sedan i söndags. Vet inte riktigt vad som hände. Och inte är jag så sugen heller. Möjligtvis med undantag av Inferno. Det kan ju bero på att det har varit en lång vecka med en del sena kvällar. Kan också ha med det där som börjar på B att göra. Hur som helst lär det inte bli något läst idag heller. Inte heller lär det bli den där recensionen som jag har utlovat. Men var tålmodiga den och flera kommer. Ska bara hitta tid och lust till att sätta mig ner och skriva.
Nu ska jag i alla fall ta och koka en kopp te och sen ska jag surfa runt lite på nätet. Sen ska jag gå och lägga mig för jag lär få cykla hemifrån vid sex i  morgon bitti. Tur man kan ha sällskap av Harry Potter i öronen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar