2013-11-20

Bok 13

Bok 13 Karlskrona bokevent

I morgon är det dags för bok 13 här hemma i staun. Detta ser jag mycket fram emot, författarafton och mingel, plus signering. Åh så kul det ska bli. Har bara ett dilemma, kan jag vaska fram tillräckligt med pengar så jag kan köpa böcker. Det är den stora frågan. Plus om man kan ta med sig sitt exemplar av Rörgast för att få det signerat, trots att det står recensionsexemplar på det.

Medverkande författare blir:
Johan Theorin
Karin Wahlberg
Denise Rudberg
Mikael Bergstrand

Martin Hult, Mattias Nilsson och Björn Håkansson

Tyvärr är det bara Theorin och Wahlberg jag läst något av tidigare och Wahlberg var det säkert 10 år sedan jag läst något av. Bergstrands första bok Dehlis vackraste händer står dock här hemma och väntar på att bli läst.


Omslagsbild till Rörgast Omslagsbild "Än finns det hopp" Omslagsbild Bara tre kan leka så Omslagsbild Dimma över Darjeeling Omslagsbild Ursäkta, vara är kriget?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar