2013-11-23

Tävling hos Fiktiviteter: Längtar efter

Fiktivnovember.JPGDags för sista frågan i Fikitviteters pigga-upp-november tävling som jag har deltagit i hittills.
Kommer sakna frågorna lite grann faktiskt.
I alla fall, fråga nummer fyra: Berätta om något du ser fram emot bortom november!

Jag kan inte säga något annat än vårt bröllop i maj. Nu är det bara ett halvår kvar och jag längtar så jag blir tokig. Samtidigt är förberedelserna fram tills dess också otroligt roliga. Så det får bli mitt svar. Men jag måste erkänna att jag längtar ganska mycket efter julen just nu med. Lussekatter som Helena själv nämnde lät inte alls fel och kanske får jag ta och baka lite i morgon.

2 kommentarer:

  1. Så fint att ha ett bröllop att se fram emot! Och sen tycker jag att det är extra bra att det finns mycket att se fram emot i stort och smått, också lussekatter :-)

    SvaraRadera