2014-06-14

De där böckerna jag nämnde i går.

Igår skrev jag om ett paket som tyvärr inte kunde hämtas ut igår. Nu har jag hämtat ut det och innehållet är alldeles fantastiskt om jag får säga det själv. Och det är väl klart jag får. Denna bokserien hittade jag genom Reagan på youtube-kanalen Peruse project, en för övrigt mycket bra booktuber som har otroligt bra boktipsare. Spana in om ni inte har gjort det redan. Dessutom lockade författarnamnet Melina Marchetta lite extra, hallå Jellico road var ju fantastisk och nu en fantasy-serie av henne, kan det bli bättre.

Finnikin of the Rock                                                                                                                                  Froi of the Exiles                                                                                                                                    Quintana of Charyn

2 kommentarer:

  1. Okey, intressant!! Lägger jag till på önskelistan!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är jättefina dessutom.Det glömde jag kanske nämna...

      Radera