2014-07-22

Jag är nog inte ensam...

Idag, precis som igår, precis som i söndags och i lördags och förra veckan är det varmt här hemma. Det är så varmt just nu så jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv. Tyvärr är det till och med för varmt för att läsa. Jag får ingen ro i kroppen. Hittills idag har jag lyckats läsa 4 sidor och tittat på ca 4 timmar youtube-klipp. Vid datorn har jag en fläkt som blåser rätt i ansiktet på mig och det är så skönt.
Jag och min nätta lilla kropp (haha) är helt enkelt inte byggda för sådan här värme.

Fast nu är klockan snart mitt i natten och nu kanske jag kan hitta lite ro att läsa i några timmar.

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det onekligen jobbigt. Klarar inte heller sådan värme!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä et är faktiskt riktigt jobbigt. Borde ta mig till havet men då finns risken att man bränner sig, så jag håller mig framför fläktar och i skuggan.

      Radera