2014-07-31

Omslagsondag #52 Stjärnor

Så var det dags att kolla lite extra på omslag igen tillsammans med Bokpotaten. Denna vecka är stjärnor som står på tapeten och utan att kolla jättenoga hittade jag flera stycken.

StjärnfallVargbröder 1 Alla själars natt
Nattens cirkusUndead and UnwedFlykten
Harry Potter och FenixordernDe utvalda : tankeläsaren
The Assassin's Curse                                                                                                                                  Aristotle and Dante Discover the Secrets of the UniverseThe Chaos of Stars

Oj vad många fina jag tydligen har. Så många så det är svårt att välja en som är snyggare än andra. Men får jag bara välja en så måste jag nog välja Nattens Cirkus som är så snygg så det är inte klokt.

6 kommentarer:

  1. Jag gillar omslaget till Alla själars natt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag med, det är riktigt snyggt.

      Radera
  2. Nattens cirkus är så fin men jag gillar The assassins curse nästan lika mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är en av favoriterna definitivt, den tillsammans med Aristotle and Dante.

      Radera
  3. Aristotle and Dante är så jäkla fin! Jag vill ha den bara för att ha den, har ingen aning om ifall den skulle passa mig, men oooooh så jag vill ha den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig. Den är också helt fantastiskt jättebra att läsa. Jag slukade den på några timmar.

      Radera