2014-09-20

Bokmässan #13


Nu så är det bara några få dagar kvar innan bokmässan äntligen är här. Som jag längtar. Men det börjar också dyka upp en viss stress i allt jag måste hinna med innan det är dags. Jag sitter fortfarande och tröskar igenom seminarie- och monterprogram och försöker pussla ihop min tid på allra bästa sätt. Blev lite nere av att Conn Iggulden inte kom eftersom det förmodligen var det seminarium jag såg allra mest fram emot.

Listor är definitivt något som knåpas på här hemma. Det är listor över vad som måste packas ner (hjälp mig gärna att inte glömma något viktigt), det är listor vad jag måste fixa här hemma innan jag åker (hej tvättmaskin) och det är listor över böcker jag vill hinna läsa samtidigt som jag inser att det inte finns en chans att jag kommer hinna detta.

Jag sitter också och har lite ångest över att jag inte beställde mig några fina visitkort. Visst jag har både pins och klistermärken som jag mer än gärna delar ut till er men ett visitkort hade inte varit fel.

5 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar