2014-09-27

Lördagen del 1

Jag inser med en gång när jag sätter mig ner och ska skriva det här inlägget att jag absolut inte kan göra det till ett enda inlägg. Många av de seminarier jag har bevistat idag kräver var sitt eget inlägg och det orkar jag under inga omständigheter göra idag. Dessutom har det ju varit mingel även idag och jag har fått träffa många helt fantastiska bokbloggare och haft många trevliga samtal om böcker och om livet i allmänhet. Även detta event kräver egentligen ett helt eget inlägg så kanske får det bli ett sådant lite senare ikväll, när jag har gjort allt annat som måste fixas ikväll.

Men jag ska i alla fall ge mig på att sammanfatta dagen och kvällen. Det hade kunnat sammanfattas: ont i fötterna (hej 18500 steg) men det tänker jag inte göra. Jag tänker sammanfatta den så här: en helt fantastiskt rolig dag där kvällen förmodligen var veckans absoluta höjdpunkt.

Jag lovar er fler inlägg, men först är det nog helt enkelt så att jag måste packa resväskan och jag måste bestämma vad jag ska hitta på i morgon.

Syns snart igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar