2014-10-24

Avslutar kvällen

Mycket riktigt hann jag läsa ut två böcker nu ikväll. Nu sitter jag i dilemmat vad jag ska plocka upp här näst. Vill gärna läsa något snabbt som jag kanske hinner läsa ut den här månaden. Av den anledningen väntar jag lite med min Tre-på-tre bok och kör maraton med de två sista delarna i Lumatere chronicles i november. Bok två är nämligen megatjock och det känner jag inte för att påbörja ikväll. Hade planer på att plocka upp Fancesca men precis som Froi of the exiles (#2 i Lumatere Chronicles) är den ju skriven av Melina Marchetta och kanske kan det bli lite för mycket av det goda.
Nu är det ju inte så att det saknas böcker att läsa i mina bokhyllor så jag får väl helt enkelt bara plocka fram något av alla spännande böcker som väntar på läsning. Den ska jag sen plocka med mig upp till sängen och där ska jag efter en timmes letande efter bok läsa tre sidor och sedan somna till Harry Potter. Väldigt logiskt va...men så fungerar min hjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar