2014-10-18

Lördagskväll

Trots massor av lästid de senaste dagarna så har jag fått förvånansvärt lite läst. Är inne på tredje dagen hemma nu med timme, efter timme med lästid. Men bara tå böcker utlästa. Det kanske låter mycket egentligen men jag har inte alls läst så mycket som jag hade kunnat. Har inte det rätta suget för läsning, eller så är det böckerna det är tillfälle för. Jag ska inte säga att det är fel böcker för jag har faktiskt tyckt ganska mycket om dem båda två även om det inte har varit fullpoängare. Men nu ska jag ta mig an Monogrammorden av Sophie Hanna lite extra och hoppas att flytet lossnar. Annars får jag väl helt enkelt ta och lyssna färdigt på min ljudbok för det är verkligen den som lockar mest för tillfället. Men först ska jag ta och koka en kopp te, plocka fram en slät bulle och tända alla ljusen. Sen så blir det London för min del.
LONDON Transport Travel Underground Bus Train Night Art Deco Bauhaus Poster Print A3 Vintage Retro Original Design 1940's Vogue Cityscape on Etsy, $20.62

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar