2014-10-28

Något ovanligt

Idag har jag gjort något ovanligt. Jag har sprungit i bokaffär på riktigt. Nu kanske ni skrattar åt mig och säger att du köper ju böcker jämnt. Och visst det är sant, men det händer enbart en gång om året att jag är och köper böcker i en "riktig" boklåda. För det mesta handlas det på nätet, på secondhand och någon enstaka gång på Ica. Det är bara under bokrean jag kan får för mig att handla böcker på vår Akademibokhandel. Pennor och kort och sådant kan jag handla där ibland, men aldrig böcker. Fast idag var jag och handlade en godbit. Vad är det då, undrar ni. Det tänker inte jag berätta för det är till någon alldeles särskild som någon gång snart kommer få hem denna i brevlådan. För övrigt åker jag buss på bilden och det händer heller aldrig annars. Det är alltid för varmt och jag blir illamående. Men det var bara en liten parantes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar