2015-02-26

Känsliga läsare varnas!

Så nu har så äntligen jag fått min beskärda del av bokrean. Kanske till och med lite mer än min beskärda del. 9 böcker kan ha råkat få ett nytt hem hos mig idag och några till väntar jag på. Och på tal om de där några till som ska flytta hem till mig. Det kan vara så att det (j*vla) paketet redan råkar finnas på utlämningsstället. Men tydligen så står det i mitt gamla efternamn så med andra ord kan jag inte hämta ut det. J*vla, s*t*ns, piiiiiiipppp!!!
-Vad ska jag göra för att kunna hämta ut paketet då, frågar jag lite snällt.
- Du får ringa leverantören...

Tror ni det finns något (pip) telefonnummer på cdons hemsida som man kan nå dem på. Nej, någon konstig chat som inte verkade fungera och mail. När det händer sådana här grejer vill jag kunna ringa - jag som inte ens tycker om att prata i telefon....

Tur att jag fick köpa några böcker sen då och att mitt paket från bokus i alla fall gick att hämta ut. Så nu är jag lite lugn igen.

6 kommentarer:

  1. Du kan inte gå till utlämningsstället med en lapp från Skatteverket som säger att du har bytt namn? Det borde du kunna skriva ut med hjälp av BankID. Jag minns dock inte vad lappen heter. Men jag gjorde det en gång strax efter att jag hade gift mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får väl prova något sådant sen om inte cdon går in och fixar till det i sitt system. Man tycker ju att de borde ta det på personnummret först och främst. Det är helt idiotiskt i alla fall.

      Radera
  2. Nä men fy sjutton så tråkigt. Måste ju gå att ordna på något sätt. Håller tummarna att det ordnar sig smidigt till slut. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska säkert fixa till sig, för maken har råkat ut för något liknande och då fixade det sig, men det är så drygt att behöva vänta.

      Radera
  3. Det är vådan av att gifta sig.. ;-)

    Tyvärr har jag inga tips att ge, mer än de som redan är nämnda....

    SvaraRadera
  4. Jag har haft andra problem med bokrea. Som att vara tvungen att köpa nya bokhyllor för att få plats med böckerna, fast det var ju inte bara bokreans fel.

    SvaraRadera