2015-05-20

En ganska så fullklottrad dag idag med

Almanackan har varit ganska så fullklottrad idag också. Det har varit jobb och det har varit träning. Men ändå är jag hemma betydligt tidigare och ska sätta mig och mysa med min bok. Men det var egentligen inte därför jag skrev detta inlägget. Jag var bara tvungen att berätta om de fina böckerna som låg i brevlådan idag. Det var Badortsmysteriet och Döden på Nilen av Agatha Christies nyutgåvor som Bookmark förlag ger ut. Jag ÄLSKAR de här omslagen.

Christie_Badortsmysteriet_3DChristie_DodenPaNilen_3D

4 kommentarer:

  1. Jag fick dem också idag. Ska bli så kul att läsa dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag med. Det är två stycken av Christie som jag ännu inte läst.

      Radera
  2. Svar
    1. Ja, förmodligen bland de finaste i min bokhylla, dess och de andra böckerna jag har i samma serie.

      Radera