2015-06-29

Utgivningen i juli

Nu har det blivit dags att kolla igenom vilka böcker som verkar intressanta i julis utgivning. Det är ganska så begränsat med böcker denna månaden också och det är kanske tur för då hinner jag kanske i kapp något med böckerna här hemma.

Skuggan av ett år
Forum förlag ger ut Skuggan av ett år. Verkar helt klart intressant.

Den lilla flickan som svalde ett moln lika stort som Eiffeltornet
Boken med den långa titlen som är skriven av hans som skrev om Fakiren som fastande i ett IKEA-skåp. Wahlström & Widstrand ger ut denna boken i mitten av månaden.

Tre koppar choklad
Det här kan absolut vara en intressant bok. 3 generationer kvinnor i Barcelona Och så choklad förstås. Hittas hos Albert Bonnier förlag.

6 kommentarer:

  1. Ser ut som intressanta böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är i alla fall intresserad. Ska bli kul att se vad de kan bjuda på.

      Radera
  2. Har Skuggan av ett år på engelska påväg hem till mig :) den tilltalade mig direkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den tilltalade mig också ganska så omgående. Ska bli spännande att se vad det är för något.

      Radera
  3. Tre koppar choklad kan jag rekommendera :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har redan fått hem den och påbörjat den. Har den på letton och har ibland lite svårt att komma igång och läsa på den så det låter bra att den är bra. Då kommer det definitivt att gå lättare.

      Radera