2015-09-30

Läst i september

Sweet Chestnut Fairy, Cicely Mary Barker:

Tillslut så kom då äntligen läslusten tillbaka ordentligt. Nu läser jag så att jag inte har tid med något annat vilket är lite synd (egentligen). Men det är samtidigt väldigt skönt för jag behöver verkligen den avslappning jag får genom böckerna. Förhoppningsvis kommer läsflytet att fortsätta in i oktober nu. 

13 böcker hann jag med i september och här kommer de:
  • Älskaren från huvudkontoret av Camilla Grebe
  • Trummornas dån av Diana Gabaldon
  • Ung i ghettot av David Safier
  • Ett vattentätt alibi av Agatha Christie
  • Hald bad: Det mörka ödet av Sally Green
  • Den blå pelargonen av Agatha Christie
  • Döden i floden av Agatha Christie
  • Diomedes hästar av Agatha Christie
  • Röd drottning av Victoria Aveyard
  • Athenas tecken av Rick Riordan
  • Harry Potter and the Philosopher Stone av J.K Rowling (Ljudbok)
  • Dead to the World av Charlaine Harris
  • Dead as Doornail av Charlaine Harris
Om september har varit en bra läsmånad så har den istället varit en riktigt dålig bloggmånad. Några recensioner är skrivna, några böcker kommer att bli skrivna om och vissa ska jag bara försöka skriva några ord om. 
Vilken har då varit månades bästa: förmodligen Det mörka ödet, Athenas tecken eller Dead to the World. Harris böcker är jag för övrigt helt fast i nu så jag ska se om jag kan slita mig och läsa något annat. Har ju lite på hög om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar