2015-10-27

Bloggstafett om en bok om cancer


Jag vet, jag bara försvann på ett par dagar. Det blir helt enkelt så när livet kommer emellan. Jag känner just nu att jag ligger vansinnig mycket efter med dem mesta jag behöver göra. Bland annat så har jag en liten recension att skriva som handlar om Jag & Earl & tjejen som dör av Jesse Andrews. Det är nämligen så att jag är en av deltagarna i den stafett som om boken som går av stapeln den här veckan. De som deltar är:

Måndag 26 oktober
Lexie läser

Tisdag 27 oktober

Onsdag 28 oktober
Fantastiska berättelser

Torsdag 29 oktober
Old Adult Reads Young Adult
Fredag 30 oktober
The World I Live In

Lördag 31 oktober

Söndag 1 november
I Heart Fantasy

Måndag 2 november
Bokentusiasten – En bokblogg

Spana i deras bloggar och se vad de tycker om boken, och framför allt så tycker jag att ni ska spana in här i morgon och se vad jag tycker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar