2016-01-16

Om att vara effektiv...

Oj vad jag har varit effektiv idag... Nu är julen utstädad och nya dukar har strukits och lagts fram i lite färger som kanske kan få en att tänka på vår. Jag har också hunnit dammsuga väldigt noga för den där granen som inte barrade visade sig barra ganska så ordentligt när man rörde vid den. Jag har också hunnit med några maskiner tvätt, men framför allt börjar jag komma ikapp med recensionsskrivandet. För tillfället har jag faktiskt bara två titlar kvar att skriva om (av dem jag har tänkt skriva i alla fall) och det känns himla skönt. Så jag kan lova att framöver så kommer det att dyka upp recensioner med jämna mellanrum.

2 kommentarer:

  1. Det är skönt när man känner att man fått undan sånt som legat som man haft lite dåligt samvete för.

    SvaraRadera