2016-01-23

Vad man kan tänkas köpa

Inom en inte allt för avlägsen framtid så ska jag och maken åka till USA. Kommer inte nämna när, men jag börjar lite smått få resfeber i alla fall. Syftet med resan är inte USA egentligen utan en västindienkryssning som jag tror att jag har nämnt tidigare. Men några dagar i staterna har vi i alla fall. Och då måste man ju uppsöka en bokhandel. Det bara är så och så får maken gnälla hur mycket han vill.
Nu ska jag inte handla massor av böcker - man får ju tänka på vikten, men någon bok lär det bli och här är några av dem jag är väldigt sugen på.

Magnus Chase and the Gods of Asgard, Book One: The Sword of SummerThe Eyre AffairSix of Crows
Crown of MidnightWho's That Girl?Newt's Emerald


2 kommentarer:

  1. Åh, ser två favoriter där :-) Potter och Fforde = bra köp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade tyvärr inget av någon av de författarna. Var nog helt enkelt inte i en tillräckligt bra bokaffär.

      Radera