2016-08-01

I caved in


Så sent som i morse skrev jag om hur jag förmodligen inte kommer fokusera på att läsa Harry Potter and the Curesed Child under augusti månad - hur jag var osäker på om det var något för mig och min rädsla för att bli besviken.
Det är en jäkla tur att man kan ändra sig. För efter att ha läst ett par positiva ord om boken så tog jag mig redan vid 10 i morse in till stan och köpte boken för dyra 279 kronor.... Jag var bara tvungen att ha, äga och läsa den.
Nu är det några timmar senare - inte så värst många - och boken/manuskriptet är nu utläst. Kan också tillägga att det är älskat. Jag är nu alldeles varm i hela kroppen, så där varm man bara kan bli av att få försvinna in i en magisk värld av Harry Potter och magi och Hogwarts.
Jag tänker inte skriva en recensions just nu. Boken måste få smälta in lite. Men jag är i alla fall glad att jag trotsade mig själv, min rädsla och den något galna trafiken i stan (vi ska ha skärgårdsfest hela veckan) för att köpa ytterligare en del till min Harry Potter-samling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar