2016-08-08

Så var det måndag igen

 :
Jaha, då har jag jobbat första dagen för den här terminen. Det känns inte ens lite bra skulle jag vilja säga. Eller det enda som man kanske skulle kunna benämna som lite bra är att komma in i lite rutiner igen. Det är värdelöst på semester.
Kan ju inte påstå att jag har anträngt ihjäl mig dock på jobbet, för barnen har lyst med sin frånvaro fortfarande och det är dem väl förunnat. Däremot känner jag i kroppen att det ändå är ganska så slitet och att vara uppe och igång innan klockan sex på morgonen känns ju också. Så det var raka vägen hem till sängen när jag väl slutade. Nu är jag igång igen dock och eftermiddagen/kvällen tänker jag ägna åt att läsa. Påbörjade i går kväll Huset på udden av Agatha Christe och den tänker jag ge min fulla uppmärksamhet i ett par timmar framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar