2016-11-09

Kass morgon

#reading #love #beautiful #books #quote:

Vilken riktigt kass morgon det är. Jag har nu under en stund försökt koncentrera mig på att skriva en recension som jag vill ha upp idag. Det går helt ärligt käpp rätt åt h*lv*t*. Inte nog med att hjärnan försöker processera det hemska som har hänt i världen i natt och försöka få ihop hur människor tänker och se deras rädslor eller helt enkelt brist på allmänbildning eller kunnande. För att underlätta skrivandet lite så har makens dator precis bredvid mig fått sig en knäpp så fläkten i den har börjat väsnas något helt otroligt. Det bara brusar i huvudet. Så all vettig text får helt enkelt vänta till ett annat tillfälle. Själv behöver jag nog te och bok för att få någon rätsida på livet. Kanske till och med en lussekatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar