2016-12-30

Utmaning; Nya författare

Keep writing!>> yeah, it's hard though                                                                                                                                                                                 More:

Okej - så här är läget. Precis som många andra så gjorde jag i början av året en liten lista på författar jag gärna skulle vilja stifta bekantskap med under året. En så kallad boktolva. Jag hade dock inte enbart 12 författare med på min lista utan 21 stycken. Varför nöja sig med så få när man kan få mer att välja och vraka mellan liksom. Som vanligt skulle man kunna säga att just denna utmaningen gick åt h*lv*t*. 6 författare blev i och för sig lästa och en påbörjade jag en bok som jag sen valde att inte avsluta.
Grejen med den här utmaningen är ju att försöka hitta nya författare att läsa. Men eftersom jag har läst 31 nya författare under året så känns utmaningen ganska så onödig. Och vi kan ju trots allt se den som lyckad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar