2017-02-19

Några tankar en söndag


OLIVIER SILVEN:
  • Den här veckan har jag verkligen inte fått mycket bloggat. Det är helt enkelt så att livet har kommit emellan och då får det vara så. Främst beror det på att jag har fått en dotter som vägrar att sova dagtid. Det kunde ju absolut varit värre, men ibland är det lite tröttsamt och framför allt blir hon gnällig av att inte sova.
  • Jag är så jäkla nöjd med hur många hyllvärmare jag avverkar. Det känns hur bra som helst helt enkelt.
  • På torsdag har vårt bibliotek något som heter Baby Café och som ska vara för barn mellan 0-1,5 år. Tror faktiskt att jag ska ge det ett försök. I alla fall om vi tar oss ur sängen så pass tidigt på morgonen. Annars går det fler tåg.
  • Jag är lycklig över att det där med böcker intresserar mitt barn. Hon sitter glatt i mitt knä och lyssnar när jag läser. Bilderna är intressanta men mest spännande är det nog att få känna och klämma och smaka på sidorna.
Nu ska jag ta och göra mig en sista kopp te för dagen och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Maria Lang. Det känns precis lagom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar