2017-07-28

Mitt Booktube-A-Thon så här långt

Bildresultat för booktube athon

Jag bestämde mig ju för att delta i årets Booktube-A-Thon i år som vanligt. Tyvärr känns det lite oinspirerande så här långt. Visst har jag läst massor, och många av titlarna är dem jag hade med på min TBR, men det är inget som lockar så där jättemycket. Men här kommer i alla fall en liten summering av det jag läst.

Sidantal: 1449 sidor
Antal böcker lästa: 6
Antal uppdrag avklarade: 4

Böcker lästa:
Bildresultat för rat queens vol 2Bildresultat för det lilla bageriet på strandpromenadenBildresultat för stöld james pattersonBildresultat för barnbrudenBildresultat för katitziBildresultat för det här är hjärtat

Böcker påbörjade:
Bildresultat för down under johan ehnBildresultat för from notting hill to new yorkBildresultat för vända hemBildresultat för the colour of magic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar