2017-07-30

Nytt i hyllan: juli

Den här månaden inbillar jag mig i alla fall att det inte har kommit hem så många nya böcker till mig. Men man kan ju aldrig veta helt säkert så jag tycker vi kollar tillsammans.

Bildresultat för grejen med substantivBildresultat för stöld james pattersonBildresultat för stöld james pattersonBildresultat för gurun i pomonadalenBildresultat för ratqueens vol 1Bildresultat för ratqueens vol 2Bildresultat för du känner mig så väl

Okej, sju titlar var kanske inte så lite i alla fall. Men till tröst så har jag inte köpt en enda av böckerna och jag har dessutom läst alla utom Gurun i Pomonadalen (som mamma för övrig köpte till mig för 29 kronor, för en inbunden) coh Rättegången. Dessa båda tänker jag försöka se till att läsa i augusti. På det stora hela har jag nog minskat antalet oläsa böcker här hemma ganska så ordentligt. Håll bara ögonen öppna efter min sammanfattning av juli nästa vecka så ska ni få se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar