2017-11-03

Läsa i helgen

Wow, jag har nu postat något här i flera dagar i sträck. Kan det betyda att någon form av blogglust är på väg tillbaka. Om så är fallet så vore det verkligen toppen för jag har en hel hög med böcker att recensera. Om så inte är fallet så har jag ändå en hel hög med böcker som jag måste recensera. Läsandet däremot går det trögt med och jag vet inte när jag läste ut en bok sist. Hoppas i alla fall kunna avsluta en bok den här helgen.

Det jag planerar att läsa är:

Bildresultat för de vackrasteBildresultat för årstider stephen king höstgärning

I King-boken har jag kommit till tredje novellen Höstgärning/The body. Jag är ställer mig lite avvaktande att påbörja den för det är helt klart den jag verkligen velat läsa eftersom jag älskar filmen Stand by me. Samtidigt var det också så länge sedan jag såg den så mina känslor kanske har ändrats. Men nu är det dags att ta tag i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar