2017-12-09

Never ending önskelista

Känner ni igen er i att önskelistan av böcker inte direkt minskar från jul till jul. Det är väl klart ni gör för annars hade ni förmodligen inte klickat er in på det här inlägget. Jag har hur som helst en hel del spännande titlar som absolut skulle kuinna få ligga under granen hemma hos mig. Så till tomten... i år önskar jag mig:
  • 1793 av Niklas Natt och Dag
  • Kåda av Ane Riel
  • Yxmannen av Ray Celestin
  • Den sorglöse hemsamariten  av Mikael Bergstrand
  • Den goda dottern av Karin Slaughter
  • Musan av Jessie Burton
  • Stanna hos mig av Ayobami Adebayo
  • Norra Latin av Sara Bergmark Elfgren
  • Turbo Twenty-Three av Janet Evanovich
  • Hardocore Twenty-Four av Janet Evanovich
  • Exit väst av Mohsin Hamid
  • 18 grader minus av Stefan Ahnhem
  • Nordiska myter av Neil Gaiman
1793KådaYxmannenDen sorglöse hemsamaritenDen goda dotternMusanStanna hos migNorra LatinTurbo Twenty-Three: A Stephanie Plum NovelHardcore Twenty-Four: A Stephanie Plum NovelExit västAtten grader minusNordiska myter : från Yggdrasil till Ragnarök

Jag lovar att det finns fler, men jag får nog begränsa mig lite.

4 kommentarer:

  1. 1793, Den sorglöse hemsamariten, Musan och Nordiska myter finns även på min önskelista.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns ju lite böcker att önska sig. Tyvärr har jag väl inga jätteförhoppningar om att få böcker. Det brukar liksom inte prioriteras att köpa böcker till mig. Av någon anledning verkar folk tycka att det är för svårt. Förstår inte det :D

      Radera
  2. Svar
    1. Ja, jag tror det. Är så nyfiken på ett helt gäng av dem och några är helt enkelt godingar som jag vet att jag kommer gilla.

      Radera